söndag 19 april 2009

roullår

idag har jag jobbat MFFmatch, sen har jag åkt en himlans massa rullår och nu ska jag äta fiiinmiddahg! Livet leker en del nu, ty den tredje av mina tentor är avklarad! Inget filosofiserande idag, men mina vänner är hjärtligt välkomna för att spendera lite kvalitetstid med mig denna vecka eftersom jag, min katt och min pojkvän har hela det fina huset för oss själva. En grillning måhända?

Nu blir det en dusch i alla fall och tidig läggdags!

mys blir dagens ord.

MYS

4 kommentarer:

  1. TILLBRINGA TID HETER DET!!!!!

    Hälsar språkpolisen jaff

    SvaraRadera
  2. Yees! Så kul att du bloggar!! Du skriver alltid så bra och roligt!! KRAM Emelie

    SvaraRadera
  3. Heahea!

    Flåt. Kunde inte låta bli!

    Men jag tycker annars att det är jättekul läsning. Och du skriver jättebra! Bättre än din stilistiskt handikappade bror :b

    Och tack för MFF-tröjorna förresten. Maika blev jätteglad, men gladast var nog jag (den något tältiga storleken till trots :b)

    Poath

    SvaraRadera