måndag 21 september 2009

rumpor rumpor rumpor!

Alltså, jag råkade titta på "ensam mamma söker" igår kväll.
Om jag fick välja och om det hade gått att kalla ett (relativt) barnvänligt program i Sverige för något sådant så hade jag kallat det "kåt mamma söker". Jag menar, hur kul är det för ungarna att se sina morsor i tv som klämma på en massa karlars rumpor. som förklarar hur sensuellt det är när de tog på varandra och när gubbarna (eller tonåringarna, beror på vilken mamma man kollar på) sitter och säger hur sexig hon är och vilken fin RUMPA hon har.

Jag vet, jag låter som en tant men allvarligt! Den ena mammans son, detta ser man till och med i reklamen, är fem år yngre än den yngste karlen hon träffar. Han säger så fiffigt: "mamma, han skulle kunna vara min bror". Men hon gillar honom för att han har en fin kropp och en fin rumpa... eller jag menar för att han har ett STORT hjärta....

Igår gjorde jag jättemegagoda hemmagjorda hamburgare till mig och leuleu! mjaam
Jag kände att jag behövde det, förutom en hjälplärare i matematik, efter mitt nervösa sammanbrott när jag hade räknat klart.

SMK grillade igår, hade hemskt gärna velat vara med, men gud, jag var så himla trött. Får bli nästa gång. De är så söta, även när de inte är utklädda eller fulla :)


Nu ska jag räkna matte och sen cykla mig till skolan!

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar