måndag 28 september 2009

Inredd värphönsbur


Ja, det är lag på det i Sverige! Det visste du inte.

Idag har jag varit i skolan och räknat mig igenom mina redovisningsuppgifter tills imorgon. men räkna inte med mig för att få en logisk förklaring bara om det skulle vara jag som blev dragen. En rolig kanske men inte logisk.

Nåväl,

På torsdag blir en rolig dag, då är det pubrunda på Uppsalas alla underbara nationer! Och inte att förglömma är att Gregory och Julia kommer på besök från Moderlandet, eller... Faderlandet kanske jag ska säga.

Just nu trivs jag. Jag har börjat träna, samtidigt som jag i och för sig har ökat min chipskonsumtion markant men ändå! Jag har börjat hänga med lite i skolan samtidigt som att höstvädret är alldeles krispigt och soligt som min käre pojkvän hade sagt. Riktigt härligt höstväder! Jag cyklar fortfarande till skolan i bara tröja!

Kan förvisso bero på att jag svettas som en gnu med min fejkskinjacka på huden, men dock.

nåväl.

Nu blir det ett kiss och sen ska jag göra lasagne, äta lasagne, plugga och kolla på idol!

Saknar alla malmöiter (och miryam)!

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar