lördag 26 september 2009

Kattdjursforskare

Hej allihopa! (miryam)
Idag är en pigg lördagsmorgon där mattestuderande och tvätt kommer att vara ett slående faktum. hääärligt...

Torsdagen blev väldigt lyckad och klockan nio på morgonen befann jag mig i min matematiksal och räknade binomialsats och gränsvärden. Alldeles för pigg nästan. Fast inte.

Därefter hade vi lunch och jag köpte min biljett till slektfesten den 10/10 av Carro som faktiskt och självklart mådde mycket sämre än mig. Typiskt bra.

håhå jaja

Efter eftermiddagens utvärdering av studieresorna på torsdagen trillade jag in på friskis&svettis (jag var ju så pigg) med Jonna och Lovisa för att köra ett 90min pass skivstång och spinning.

mm... Det var ju en bra idé. Skivstången gick förvånansvärt bra, dessvärre inte spinningen eftersom jag inte fattade hur man ställde in motståndet. Hej, vad det brändes.

När jag kom hem hade leuleu lagat mat och vi myste med lite chips och dipp framför idol och en kvart av "någon bra krigsfilm" innan jag somnade djupt.

Idag kan jag inte gå, vilket är bra för då kan jag räkna massa matte, och ikväll ska vi se om det kan hittas på någonting vettigt!

Hoppas jag får tillbaka mina glömda converse på friskis.. :(

Och jag glömde nästan säga att jag kommit på vad jag vill bli! (rubriken) Jag hoppas att det finns något sådant! Nu ska jag genast in och leta febrilt på SLUs hemsida www.slu.se!

må väl!

Mjau!

1 kommentar: