torsdag 17 september 2009

Biblioteksinformation

Jag vet att jag inte har skrivit på år och dagar. Det har hänt så himla mycket nytt och jag har haft så himla mycket att göra, så mycket att göra att jag inte har vågat gå in för att skriva och berätta eftersom jag har varit rädd för att sitta i kvarklistrad i en evighet.

Nu är däremot ett ypperligt tillfälle, jag kommer dock inte hinna dela med mig av allt. Det kommer en mörk och regnig höstkväll att dyka upp ett långt inlägg om min nollning och min start som student här i Uppsala. Men jag kan kort och gott säga att jag stormtrivs!

Nina sitter bredvid mig och letar någonstans att bo, ett slående problem i denna snygga studentstad, hon bor just nu cirka 300m ifrån mig och går i min husdjurskandidat och -agronomklass.

Nu ska vi titta på biblioteket.

Hörs snart! Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar