tisdag 22 september 2009

On the road again


kini mitt i morgontvätten


Ska snart bege mig iväg på min tysta och morgonliga cykeltur till schoolan med Nina.

Efter en ljuvlig frukost bestående av müsli och fil, två grova mackor, kaffe och juice, så är jag fit for fight!

Idag ska jag på mattelaboration och sen ska jag tränatränaträna, efter det ska jag förhoppningsvis få hit några villiga själar för att umgås med mig när tompen ska ut och svira ikväll.

Jag vill baka. höstmys. nästan så jag längtar till regniga kalla kvällar där jag kan sitta med mina nybakade bakverk, varm choklad och mitt nya Guitar Hero. Då ska jag bara blicka ut över ekonomikumparken och skratta åt alla backslicks som löses upp i regnet :)

Hej, sen ska jag cykla i 3 timmar i regnet själv, men det behöver vi inte prata om än.

Höstpuss

Och oj vad jag saknar min katt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar