onsdag 30 september 2009

hej alla kluckor


Idag är det Grey's Anatomy, shit jag blev ju helt besatt av säsongsavslutningen sist! jag fick fan till och med mardrömmar! ska bli skitbra!


Idag var jag i skolan och hjälpte Nina att debutera på Friskis och Svettis mellan 10-12 sen åt vi och sen hade vi föreläsning. Vi satt sedan kvar på kåren och räknade alldeles för mycket matte för mitt huvud! men Fika var belöningen som FiQ fixade! YES kladdkaka, paj med vaniljsås, macka, muffins och kaffe var vad jag förtärde. +/- 0 träning haha!


Imorgon ska vi hälsa på värphönsen i Västerås! och sen, SEN! blir det uppvärmningshamburgare och till sist denna otroligt efterlängtade pubrunda! det riktiga nationsleget anlände fint i brevlådan idag också så det är bara så ljuvligt!


Ha det bra mina fjäderfän!


Kluck


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar