onsdag 24 juni 2009

händelsernas månad

Juni har gått från att förhandla med kriminalitet, blivit billös och fått tre ton nya mediciner för mina, åh så vackra, hudåkommortill att ha haft världens goaste midsommarafton (jag hänvisar till Miryams blogg då jag inte orkar skriva exakt samma sak en gång till)

Lägenheten i Uppsala finns inte längre mer heller, dock är en annan lite smått på gång.

Jag "lever" livet som vanligt annars, min heltid på ölkaféet och en stundande semester fylld av Roskildefestival.

Men just nu, mest av allt, saknar jag vuk. så himla mycket.

Nu är klockan ofantligt mycket för att inte ha slutat halv två (jo, jag refererar allt med mitt jobb)

Tomas och kini snarkar ljudligt och jag ska snarast anknyta mig till deras symfoni.

Sverige vann över Srbija idag. men bara på grund av suomiluffaren ;)

1 kommentar: