fredag 5 juni 2009

häääj fäääjv

Dagen före gårdagen var jag på student, åh gud vad härligt det var! Har aldrig känt mig så gammal dock! Jag jobbade till runt fem, då jag sprang in och bytte om för att sen hälla i mig en halvliter cider och för att kuta till utsparken av Borgars studenter! Massa små berusade friidrottare som hoppade och sprang på helt andra sätt än vad man är van vid att se dem!

När flaket umpaumpade sig iväg begav jag, Kajsa, Miryam und Julia oss till Lillatorget för att sitta på nya drinkstället TGI Friday för att testa på det, och dit ska vi igen! Efter det krigade vi oss till mossängen (ut i ingenstans)(taxin visste inte vad det var) för att sedan gå en lång stenig vandring genom divesre koloniområde, SEN var vi framme! Och det var en jätterolig tillställning! med "KAN KAJSA KAN KAJSA KAN KAJSA SPILLA MER" haha vi skulle starta en grupp på facebook som heter "alla som tyckte att DET var jätteroligt på Saras student" Och bara VI som visste skulle få vara med haha.

Jag och kajsa satte oss efter ett långt tag i en taxi som förde oss till Lund för 200kr och där fortsatte festen med winepong och diverse gitarrspel med Mohinder (aka marcus med c nummer 2) Konstiga fransmannen Nils i sitt korrerum, BP som deckade och "this is sick".

En mycket trevlig kväll helt enkelt!

Dagen efter jobbade jag som vanligt, fast på kvällen, och det tackar vi för. Idag ska vi förhoppningsvis träffa Miryam innan jobbet och sen bär det av för ytterliggare 8 ljuvliga timmar!

Hon kunde hon kunde hon kunde spilla mer *hel cider i byxan*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar