tisdag 16 juni 2009

En redig jävla tisdag

Idag tvingade jag upp Tomas i ottan, det var min själ fint väder. Vi sprang oss en trea och sen bar det iväg för att färga hår. Två timmar senare kommer jag ut med en betydligt mörkare nyans och en hellugg, det bra i det hela är att folk faktiskt tycker att det är snyggt! det tackar vi för Becky :)

Sedan träffade jag min kära kusin, tog oss några mackor och sen bar det av för en myskväll på möllan med Becks, Mirs och Mells. DÖ trevligt. Vinade oss vidare hemma hos becky och hade livliga samtal om både ditt och datt.

Upptäckte sen när TT (TaxiTomas) hämtat mig att han i smyg blivit proffs på vårt nya Guitar Hero Metallica och nu spelar på Hard... Otroligt, de växer så fort.

Snart är det midsommar och det ska bli skitkul, min kärekäre bror kommer hem med sin fruga och det ska bli jättahaarlet.

Nu har katten hittat sin väg in i min garderob och purrar förnöjt sig till sömns, Tomas tittar på ett SPÄNNANDE avsnitt av Baywatch...

Dagens filosofi är att leva när det är sommar och att leva för de härliga kvällarna tillsammans. Och tänk på att om det regnar finns det filtar, levande ljus och "nyttiga" chips.

Må väl mina morötter, så ses vi snart igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar