onsdag 17 juni 2009

nu e det sommar nu e det sol

och jag sitter inne på min säng och skriver blogg. Ska snart ut och fläka skinnet lite så man blir lite lagom rosa inför midsommar.

Schemat är nu klart och offentliggörs ikväll på Södra Skolgatans Ölkafé. Jag ska kasta mig på inköpslistan inför midsommar som Marcus så GÄRNA hjälper mig med.

Katten ligger här brevid och drömmer diverse mardrömmar, rycker och dant, och ikväll kommer min bror hem!

Man gick snällt upp i ottan för att tala med herr doktorn i telefon mellan "08.00 och 08.30" då han ringde runt 12.30 undrade jag om han tyckte det var roligt att tortera en som arbetade till halv två på natten som tvingade sig själv att hålla sig vaken haha.

men jag är inte bitter.

Solen kallar
blåa pallar
jobb ikväll
glass på shell

Piss och Kran

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar