söndag 7 juni 2009

SJUK

Ja då är vi där igen, snorig och dann.

Sitter och segar mig kvar framför en dålig spökserie. Idag hade vi möte på jobbet och sedan bar det av för ett varv runt parken där tomas lyckades tappa bort sina föräldrars bilnycklar. Jag och Miryam åt en härlig lunch på lilla torg och fikade sen med petra och vuk på Grappa.

Sen insjuknade jag på riktigt och det ska bli riktigt ljuvligt att jobba imorgon. Aja hoppas det inte är så långvarigt...

Flytten till Uppsala närmar sig, lite småräligt faktiskt, man vet ju liksom inte riktigt hur man ska ställa sig till en sån flytt. Men ja, fluffet är ju med, och katten, och en bror som jobbar i staden så det bör fixa sig. Men ändå, larverna kläcks lite smått i magen.

Imorgon ska jag äta pannkakor efter jobbet!

Och nu ska jag sova!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar