tisdag 2 juni 2009

hallihallå


idag är det strandväder liksom igår. Och igår! Då låg jag ute i solen i en och en halv timme och kunde sedan skåda en mörkröd rygg i min spegel. Ahhh sommar <3!


Idag ska jag ut igen men idag är det med ett helt gäng vänner så det ska bli alla tiders!


Min bil gick igenom besiktningen igår trots fulklippt-plastbackspegel men nåja, jag skulle "fixa det" sa gubbisen och jag puttrade iväg.


Idag är Miryam hemma!!!! så jäkla haaarlet och idag tar Ebba von London studenten. En student som jag hemskt gärna vill till men frågan är om miryam är villig?!


Nu måste vi sticka och handla lunch och gottigheter till dagens stranddag.


Ha det gött allesammans!


GLAD SOMMAR *den blomstertid nu kommeeeer..*
(jag ville lägga in en fin sommarbild men den enda bilden jag hittade på tomas dator var denna urtjusiga webcambild, så den fick det bli :))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar