söndag 31 maj 2009

Moussans daug


Ja idag var det mors dag. Jag jobbade MFFmatch med Anna och det var oerhört lite folk. Lite småhuliganer hit och dit som sprang än hit än dit. När detta var slut åkte jag och köpte en massa mat och fixade trerätters till min kära utplopperska!

Helgen som var måste jag säga har varit minst sagt lärorik. I fredags var jag på b å t e n med stort q. Det var allt från att jag möttes av Günther i dörren, till att de tjackade snobsen dansade/hackade loss på Dansgolvet. Det konstiga drag queengänget är inte att förglömma samt övriga knarkade människor som gick loss med skumpa.

DOCK, hade jag faktiskt roligt med min kära vuk "Umtza umtza umtza" och Petra "Soumi, Soumi, Soumi". Petra körde "pimp my schtajn" innan utgång och jag såg ut som en smärre snygging på väg ut från Jörgenankersgatan 2B.

Dessförinnan grillade jag och vuk i rönneholmsparken. Jag tror aldrig att någon människa grillat och tagit med så mycket mat för bara två personer. Lövbiffar, grillspett, bea, nachos, ostdipp, lyxpotatissallad, brownie och kladdkaka...

för att citera viss Bahast "Jag är såå smal"

igårens däremot, hade jag en ljuvlig kväll med mina kära Béflo gräbs, Jonne hade återanlänt till Svearike och det firades såklart med "jospressenpressenlökhackitmixitpulverizeit" "Per-Arnez - Mothafucka" osv. Vi åkte sedan in till fastlandet och gick in på kåbé. döskoj och sedan åkte jag världens dyraste taxi på 170spänn hem till kära kulladal. Det satt fint.

idag var det längesen jag kickade loss med timbuk. Här får vi ett passande citat till våra kära hobbybrottslingar. Lev väl!

Kompis varför ska vi slåss
finns det någonting som vi kan snacka om
jag menar jag e full och du är stor
men det kan bli bullare än du tror
om det slutar med att vi börjar slåss

när vi kan ta det från början igen
för jag har sett nog att känna fienden
och det är inte du och det är inte jag
men om du blir sur ä det inte bra
så vi kan ta det från början igen

låt oss begrava yxan med fart
är det värt att skadas, det tycker inte jag
jag menar nån sa nåt jag vet ej vem
och ibland kan man vara vilsen men
låt oss begrava yxan med fart

för det löser ändå inga problem
om man går lös och börjar svinga med sten
och man kan bryta ben och spilla blod
och skryta sen det vill jag tro
men det löser ändå inga problem


Ja, världen hade varit allt bra fin om alla bara hade STIRRAT NER!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar