fredag 22 maj 2009

Love is my drug it's my medicin - John ME


Idag var den dagen då jag blev klar med analysen, idag är den dagen då jag är fri från skolan och bara har jobbet att tänka på.

Idag blir också den dagen då jag gör junischemat officiellt och där helén inte längre står med, idag blir också den dagen då resterande servitriser ser sig själva bli ihjäljobbade i juni.

Idag är den dagen då jag jobbar åtta ljuvliga timmar på en fredagkväll bland ljuvliga fyllon, idag är den dagen då vädret har bestämt sig för att bli skitvackert och lockande för folk att sitta på uteserveringar när vi är två servitriser, i åtta ljuvliga timmar i hela restaurangen.

Idag är den dagen då jag borde vara glad som fan, men inte är det.

Idag är den dagen som min katt tröstar mig.

mrraah frrr frrr frrr mrraahh

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar