onsdag 20 maj 2009

"nu skiter jag i detta"

nu e det för jubbigt! Jag längtade så tills mina tentor var över, nu är de det, MEN "detta är inte rumba", nej, MEN det är bara eeen liiiten analys kvar att skicka in, på en sådär fem sidor. Åh men det är ingenting, men jo åh för det är det.

Som kethup på jordgubbarna så är det MFFmatch idag, joy to the world, jag kommer servera 598 Knize, 734 SS och 318 O.Burg med xtra bea!!!!! ååååååååååååh va roligt!

TOUNN SOM EJN REÖGAD EÅL, ENDEÅ SÅH GÖR HAN MEÅL, AGON MEHMETIII AGON MEHMETII!!!

(jag längtar mig galen)

en bra sak är i alla fall att min älskade lilla Loulou fyllde år igår :) han fick en cykel och en jättefin måltid!

nnu e det så att jag nog ska vila lite, så jag kan kvickna till fram till matchen och mina tre, underbara, xtratimmar...


snart kommer miryam hem! det ska bli skönt :)

MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALLMEEEEEEEEEÖÖÖÖ!!!

1 kommentar:

  1. EÅNAH!

    Var det Tomas' födelsedag den 19:e? Gratulera honom i efterskott från Maika o mig!!!!

    SvaraRadera