tisdag 12 maj 2009

trött som en vaken sengångare

jhaa, för vet ni, sengångare de sover 22h per dygn. det kommer jag ihåg från när jag var sjuk en gång och kollade på ett fyratimmarsprogram om just, sengångare. Faktum är att de sover en så stor del av sina liv attdet växer mossa och växter på dem. Då blir de gröna och kan kameleontisera sig i träden. Om de faller ner från ett träd däremot, då är det cirka 5% chans att de överlever, inte fallet, utan att gå på marken.

Nu är det ju så att jag ska studera husdjursvetenskap och dessvärre så är sengångarna inte inräknade i den gruppen.

En annan gång när jag var sjuk kollade jag på hela CurlingVM. Till slut var jag så fanatiskt att jag var tvungen att följa finalen även om jag då blivit frisk. Den där Anette Norberg är minsann ingen att leka med när hon väl har kvast i högsta hugg och runda stenar framför sig.

Men det jag skulle komma till var att jag var jättetrött, jag ligger jätteefter i skolan, men det skyller jag på att jag tappat min kalender, som anna glatt gav till mig på jobbet idag efter att ha spenderat viss tid i stugan.

så med andra ord dör jag imorgon.

Nu slutar vi va "sånna".

Jag och käre flufftompen har blitt med lägenhet i Uppsala! och det är ju skönt, kartonger är inte jättevarma på vintern. Nu ska vi bara komma in också!

Aja, Kini står symboliskt på tangentbordet. Det är dags att ta farväl av nattkvisten. Och malena ernman gick vidare med den gräsliga diskoperan, ibland undrar man.

njezazegaj i njigasi i ouspakoijsa (släck ljuset men tänd det igen, ta det lugnt)

(Eurovision song contest går i Russian Federation)

(jag kan detta på ryska för att Tatu sjöng denna text kring 2000)

(Tatu suger) (jag är språkautist)

GODNATT

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar