fredag 29 maj 2009

chilligrill


Idag, fredag, sov jag. och jag sov. för att ha jobbat sju dagar i rad är inte jätte upppppiggande, men pengar får manoch det säger man aldrig nej till. som belöning på denna vecka ska jag grilla hos vuk och ta mig några välförtjänta cider.

Igår var nog årets mest tjuriga dag från vädret sett. Jag traskade omkring med marc och amanda i diverse solsken, regn och hagel. Men det var trevlogt och jag gick snällt till jobbet efteråt!

Imorgon jobbas det och på kvällen tar jag allt några välförtjänta cider till, på söndagen jobbas det återigen dag och våra kära MFFsupportrar inställer sig i vår stackars restaurang. Lovely..

Men inte att förglömma är mammas viktiga dag på söndag! Ska bli en hyvens middag!

Men än är vi inte där, nu måste jag städa och träna innan kag kan börja trycka i mig halvbränd halloumiost.

Puss!

/SATINA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar