torsdag 12 maj 2011

SURIKAT!

Är, och kommer alltid vara mitt bästa djur. Förutom Kini, såklart.

Idag var jag på Kolmården backstage och hade en heldag med min klass och kändisveterinären Bengt Röken. Jo, han är visst då känd.

Det var helt fantastiskt och jag svävar på små suriktmoln! Jag var riktigt nära på att smuggla ner den här lille rackaren i min handväska. Men nej.

Förutom finsurikaterna fick vi träffa björnen varulv som tog sig ett morgonbad, tigrar, sjöbjörnar, sälar, noshörningar och massor med andra djur. gaaaah! <3

Nu kollar jag och jockis på eurovision och äter popcorn. Vi är så 48 och heter marie och inger. Men vi gillart.

Imorgon är det fredag och då ska jag göra massor! Gå i skolan, gå i stan, städa, kanske träna och sist träffa mitt fina SMK och gå ut på värmlands i en lite finare skepnad ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar