torsdag 19 maj 2011

må köttätande myror äta upp dina ögonlock så att du alltid är trött och även när du är pigg så ser du väldigt väldigt väldigt trött ut

Ja men se goddag.

Idag har jag tentapluggat massivt. Jag och simon har på en och en halv dag skrivit 5100 ord sammanfattning av våra föreläsningar. Vi dog strax efter tre av att våra hjärnor började rinna.

Nåväl. Sen blev jag sugen på pannkakor. Och på att gå ut och gå. Sagt och gjort. För min 25krcheck på Ica inhandlades ägg, mjölk, jättemörkchoklad och sylt (ja, det blev mer än 25kr). Och snart kommer kaka hit. Vi ska ut och gå. Sen ska vi äta pannkakor.

Ibland går det allt bra.

Imorgon står projektredovisningar på schemat. Biogas blir ämnet. Efter det ska det hängas hos slisken och ted. På lördag far vi med gröna faran till en stooga långt bort. LJUVLIGT.

Nu ska ni få ta del av låten jag haft på pannan hela dagen. Var så goda säger jag bara!



Goddag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar