måndag 30 maj 2011

Dan före dopparedan

Jag känner att galenskapen sedan länge tagit över mig.

Jag går omkring i mjukis, luktar fan, håret står åt alla håll, osar koffein och ögonen är uppspärrade och röda.

Tentaplugg.

Förut, när jag gjorde ett desperat försök att inte somna, började jag veva till världens pumpmusik med världens högsta bas. Jag blev så exalterad att jag glömde korka på min utarbetade överstrykningspenna. POFF och oranget var det på en hel vägg. En vit vägg. Lyckligtvis gick det bort. Men inte såg jag friskare ut när jag inte kunde sluta skratta på ungefär en kvart. Jisses.

Att detta är dagens händelse råder det ingen tvekan om och det tycker jag säger en del om min vardag för tillfället.

Jag tror faktiskt att jag ska gå utomhus idag för att träna och köra mitt sista friidrottpass för terminen. Ett löppass. Det tror jag blir bra.

Nu: nästa bidrag av den bästa av den bästa musiken som någonsin producerats. Bonus idag är att även videon är genial. Den borde studeras.



Adjöken adjö.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar