söndag 8 maj 2011

AND I'M SPENT

En helg som denna som händer sig efter valborgshelgen skulle man kunna tro att jag inte partajade. ICKE!


Fredag hette Värmlands nation och lördag hette programfest. Sistnämnda var jag toastmaster på och den gick väldans bra. Dock är jag fantastiskt trött och har till och med sovit bort städningspasset som väntade mig imorse. Kan ju inte säga att jag inte är tacksam för det, men jag tänker muta Madde med massor med onyttigheter nu.

Ikväll skulle jag sånganförat en SMK-REKÅfest. Men nej. Jag bara orkar inte. Någonstans känner jag att det måste vara NOCK. Som mor min hade sagt.

Om tre veckor är jag hemma i Malmöt. Känns jättekonstigt men jätteskönt på samma gång. Är det någon gång man är skoltrött och partytrött så är det på Ultuna under våren. blö.

Nu: Onyttigheter med määdde. gott e det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar