måndag 16 maj 2011

MOWNDAHG

Vilken dag sen!

Fiskföreläsningen som öppnade näst sista veckan var roligare än katt- och hundnutritionen på eftermiddagen, hör och häpna!
Jag har tvättat, städat och diskat som en dåre.
Jag har tränat så mycket att min ljumske gör ont.
Jag har gjort det jag ska till skolan imorgon.

Hujedamig

Går jag på knark månne? Nej, mamma, det gör jag inte.

Nu ska jag tvätta mig ren från svettdoft och kasta mig ner i en nybäddad och nytvättad säng. Skulle jag kunna gifta mig med en situation skulle det vara den.

Och Pelle från det teknade spexet igår i och för sig. mums.

Som vanligt fastnar jag vid en sissådär tusen youtubeklipp. Jesper Rönndahl är en annan jag skulle kunna tänka mig att gifta mig med. Här kommer det allra första av alla hans "Idéboken"-avsnitt. Mycket nöje.



God kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar