måndag 1 februari 2010

Budva och Edith!





Idag laborerade jag från 9.00-16.00. vi titrerade syror och baser.

jag åt cowboymat med nina och började titta på la vie en rose. jag tittade slut på den själv och grät en skvätt.

sen räddade min bästa vän vuk mig, som alltid, och brättade att han ska tävla i The One Globen! KING! jag vill jättegärna dit.
efter det började pratet om sommaren 2007. BUDVA.



Så jääävla kul vi hade.

  • JE ATTACQUE
  • je defense
  • kattfisen
  • Täcket
  • Grannen med proliv
  • den galna ryssen som störtade in mitt i natten i kalsonger med sugpropp
  • jojje som sov på tre filtar
  • och ett bord
  • zigenarungen som ville sno vår kamera. MRSH¨
  • hallooooo
  • miklooooo
  • "har du klippt dig?"
  • Filma när du har gått vilse och fråga vart du är?
  • papparazzi
  • PASULJ
  • Jag väcker alla med grieg's- morgonstund
  • TUNGAN

och mycket mycket mer.

imorgon: mer kemi. precis ida ;)




PÖSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar