måndag 8 februari 2010

can anybody find me somebody to love


Queen strömmar ur mina högtalare just nu. Lite den perioden nu. Och kära MJ på kvällarna när man slänger sig till kojs.


Idag pluggades det kemi, lämnades in färdig labrapport, kvalitetstidades med katten, pratat med pappen, tränades och avslutades med lax och spenatpotatismos à la Bürrie. Nu kommer det mycket snart en dusch. sen slänger jag mig på organkemin. SLÄNGER. jag ska försöka schiztofrena mig lite i sängen innan jag somnar. läs öva repliker. imorgon börjar dagen klockan 8.00 men slutar tolv. måste in en sväng i stan, ska plugga med massvis med kaffe och avsluta med mitt första intensivpass på friskis.


hjanäe, så kan det vara, som flickan sa.


och nu. efterlängtad dusch.



I'm gonna go, go, go there's no stopping meeeeeeee

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar