fredag 12 februari 2010

Jag doftar tvättmedel


IDAG.



nackspärr? check

Kemi? check
Styrkepass friskis? check
vråla spexlåtar i duschen? check
klappa katten? check
klappa på sara? check
nykter fredag? check
utklädnad till imorgon fixad? check
pluggat repliker till imorgon? check
beredd på en sjuhelvetesskitjobbig helg? nja



alltså. JÄTTEmycket kemi. verkligen. och kaffe. och choklad ikväll.
för att det är synd om oss.
jag har frenetiskt letat efter pappa som sade sig vara med på tv. han ljög.
nu ska jag återgå, eller hrm. börja med mina karboxylsyror, ketoner, estrar, etrar och buffertreaktioner. och massor massor av mer kemi.



nu är det så här. jag måste lära mig sjunga. utan att bli hes av de höga tonerna. och så måste jag klippa av min näsa så att luften kommer ut från munnen istället. eller nacken som maja sa...
SEN, när jag inte låter som janice i friends nåmer, DÅ kommer det låta bra. typ.



nu förtsätter faktikst Backstreet boys lyssnandet med kemin. De har lite gemensamt med organkemin tycker jag. tror jag. just nu i alla fall. aja.





"OH MY GOD WE'RE BACK AGAINAH"



am I original?

YEEAAH

am I the only one?

YEEAAH

am I SEXUAL?

YEEAAH

am I everything you need to rock your body now!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar