torsdag 18 februari 2010

"Om hon inte dog är det inte värt"

Jag förstår inte varför folk inte vill kolla OS med mig. typiskt korkat att inte veta skillnaden mellan backhoppning och störtlopp.

Fast mest av allt älskade jag faktiskt fransyskan som faceplantade efter 8m i störtloppet.

I ALLA FALL

nu har jag fatalt misslyckats med att kunna kemi. jag provar igen, för skojs skull förstås, om drygt en vecka.

Imorgon ska kini till doktorn. Jag är nervös å hennes vägnar.

Bajs på spex nu. så himla mycket att göra och allt annat också.

klagklagklag. så. KLAR!

Om inte alltför lång tid får jag åka hem så det är ju skönt!
Bror min kommer med fruga på lördag! Och imorgon ska det käkas mysmiddag på nation.

Det gjorde vi i måndags också förresten! Mycket trevligt.

Jag och Parkinson kollade på Sweeney Todd iförrgår och drack te. mycke trevligt. Hon är klar med vår SMKlogga nu. ZEHR ZEXEH.

Jag har blivit lite kläder rikare nu. och tränat mer.

nu ska jag sova.

porr

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar