söndag 14 februari 2010

avliden bitch

psplaystation. bilden är felvänd.
playstation2. jag är varken intelligent nog eller pigg på att ta reda på hur man vänder eller tar bort den.
playstation 3. nej, det går inte att markera och "ta bort"


Idag var jag på spexrep klockan 10.00.


Igår var jag på spexrep 09.00 till 17.00.

Jag gormade, sjöng, vrålade, sprang, hoppade, tossade och tupperade.

17.20 var jag hos camilla.

17.30 var jag white bitch och hade druckit min första öl.

18.25 gormade vi "här kommer bitchens glada gäääng" ner för kälkbacken.

18.35 lekte vi spökboll.

18.37 var jag ute.


Efter detta var det fördrink, mat, mer mat, ännu mer mat, massvis med sprit, dans, sång och 03.14 sov jag hos nina.


=>


Jag är svintrött.


Jag har tenta imorgon.


Jag har skrivit ett formelblad som ser exakt ut som kasslers.


nåväl. heja mig imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar