söndag 7 februari 2010

ungdomen suger!

Wilhelmina med tillhörande klanledare.


Nej det gör den ju inte. Men spexlåten som heter så och alla andra vi har repeterat idag flödar i mitt huvud. Snart sitter allt som en smäck ska ni se. det kommer bli hur bra sim helst!





I veckan har jag extraherat koffein och skrivit två laborationsrapporter, tränat, övat spex och avslutat veckan med en tjejmiddag och utgång på Birger Jarl. Det var jättekul och jag drack inte speciellt mycket eftersom spexet väntade klockan 10.00 på lördagmorgonen. Jag varväldigt trött på lördagen dock, veckan tog ganska hårt på mig och det märkte jag på kvällen efter vinrepet då jag bara drack en öl och avböjde efterföljande bastu och fest. Jag gick hem och åt tacos med sara istället, tittade på melodifestivalen och somnade in. klockan nio.





Klockan tio idag var jag på plats igen och alla andra var oändligt bakfulla. vi körde igenom alla låtar med orkestern och kören. det gick fantastiskt bra faktiskt! jag är väldigt peppad inför detta. dock är det lite tråkigt att vi nästa helg definitivt måste köra utan manus och att jag har min kemitenta på måndagen efter. men det fixar sig nog. det blir en ny hård vecka men med tillräcklig träning och ordentlig mat så ska allt fixa sig.





Nästa vecka kulminerar dock i en kårkickoff på lördagen. det kommer bli spännande! Nu ska vi alldeles strax äta hemmagjord pizza, jag ska göra ett tappert försök med min kemi för att sedan somna in. imorgon blir det sovmorgon eftersom vi börjar tio.

Snart vill jag faktikst vara lite ledig och åka hem till Malmöt!

Aja ha det så bra så länge!
/La Camembère

1 kommentar:

  1. Typiskt fin bild :) Jag har Ida och Lovisas jäkla låt på huvudet...

    SvaraRadera