söndag 8 november 2009

Somliga har det bra!

Ja gud ja, när jag tänker efter.

Just nu sitter jag och erfarar att mitt beroende har gått för långt! Att jag bara dras till att hela tiden fylla mig med denna glädje och detta sällskap som beroendet ger mig. Jag tycker det är sorgligt att jag har blivit så här. Hur kunde det gå så? Jag som är så social och trevlig i vanliga fall?
Åh vad jag saknar TV:n.

Sitter febrilt och tittar igenom webtvkanaler. Har tittat på samma program idol två gånger bara idag. och igår sålde vi tvn...

nåväl,

Igår var jag på spex-kick off med tema regenter då jag självklart klädde ut mig till öl. ölen "KUNG" alltså. Mycket gemytligt måste jag säga! Torsdagen innan det blev det pizza och lite dryck som sedan slutade lite vackert på stocken en stund och i tisdags hade jag utflyttningsfest (Tomas flyttade) och då var vi på snerikes som avslutades med att jag antastade manröven iklädd röd teletubbiedräkt.

NÅVÄL,

med anledning av föregående utgångar satt jag nöjt med min fanta en hel lördagkväll till ljudet av festande människor! Jag och nina tittade på Ice age 3 och vi fick oss många skratt!

imorgon ska jag försöka asa ner min tunga kropp till gymmet för första gången på flera år (?) för att dö lite och gå på stan med ninis och sedan läsa ut en hel bok!

imorgon är det säsongsfinal av ensam mamma söker! ojojoj! glöm inte det på WEBTVN!

Nu tänkte jag säga farväl för ikväll och försöka att för första gången sen i onsdags sova på min vaccinerade vänsterarm!

Knatte Fnatte G'natt..e

(INTE tjatte, e du dum i huvet eller?!?!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar