fredag 13 november 2009

jättelat och jävlig


Hej jag har jättemycket saker att göra idag. Vad gör jag? Jo, sitter och gormar Mariah Careys - Hero, pratar rutten mat med Joakim som febrilt försöker få mig att röra på mig och läser gamla lunarinlägg.


Jättebra!


Idag är det hembjudningar. Jag ska klä ut mig till blåbärsdricka. woho!

Imorgon ska jag till hufvudstaden och tll bror för att kolla fransk fotboll! Himla roligt faktiskt!


Observera min nya bloggbild! Den var tvungen att renoveras lite och nu är den perfekt!


Igår tittade jag och Sara på Up igen! Åt god lax och Sara känner mig så väl så hon kommer in med en påse chips till mig!


Om jag får gissa så tror jag att min dödsorsak kommer vara chips.


nåväl. än är vi inte där. hoppas jag.


Snälla SMKare har varnat mig för att inte dricka för mycket idag. Inte för att de bryr sig om mig, utan för att de inte orkar köra mig hem. snälla kissar.


Det ska bli roligt att de för en gångs skull inte ska vara fullast!


mahaha, händelserik afton stundar.


händelserik afton kräver att man rör på sig och duschar.


detta är vad som nu ska ske.


Chill i VIP:en!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar