måndag 23 november 2009

Höstens fetaste porrklubb!

obligatorisk bordsdans på korridorsfest

I helgen var jag på höstens fetaste korridorsfest, som inte helt oväntat slutade som den brukar göra på Ultuna. Antingen låg nogon och sov djupare än det djupaste havet vi vet eller så låg någon och hånglade ohämmat i någon trevlig, hel eller ohel, säng. Nere i köket, "dansgolvet", kunde man hitta föer sjusovare och såklart grovhångelpar. tack SMK för att ni är så heta ;)


I lördags var vi lite bakfulla, men vi var ute och gick pensionärsrunda, åt pannkakor och åt finmiddag med fläskfilé på kvällen innan den avslutades med böghög, chips och godis framför harry potter. Jag fick också äran att prata med jonas och rasmus som ringde till mig och berättade att louise var bög samt att rasmus åt ships från sin sårskorpa.


nåväl,


i söndags tränade jag bort två av hundra chips och sen var jag helt slut hemma hos joakim som färgade mitt hår och som tvingade mig se andra avenyn tills jag somnade in.


IDAG! har vi varit på hearing på kåren och valt in våra ordföranden till nästa år. vem blir egentligen SMK general? mycket spännande. bryr mig nästan mer om det är ordförande i ULS. men det är bara fär att jag är säker på att båda kandidaterna kunde din grej.


Nu ska jag skriva ihop något trams om kors dibeteenden. whoopi.


sen blir det chokladpudding dock :)


tack och adjö gunnar

2 kommentarer:

  1. Vad är det för strunt Rasmus och Jonne snackar?! Hahah. Låter som festerna i Uppsala är på ungefär samma höga nivå som i Lund iaf, skönt att höra. Ska bli riktigt kul att få festa loss med dig nån dag när du kommer ner till Malmö snart också :) Wiee! Ha det fint sålänge sötnos. Puss o kram

    SvaraRadera
  2. haha nej de var jättefulla! och du svarade inte i telefon. då var rasmus jättenöjd över att ha skickat "bög" till dig i telefon. :P våra fester är helt galna. men ingenting sklår oss i malmö! saknar er så himla mycket! snart ses vi. Puss

    SvaraRadera