söndag 15 november 2009

allä lé blö

rolig bild från Alex dator.

Frankeich vann igår ja. hah, oväntat *SER KAXIG UT*

nåväl.

jag är i stockholm! jag bakar med bror som nu är och köper citron. Vi tittade på true blood, mycket bra och porrig serie. Annars då? Jo, vi mådde oändligt dåligt igår. joakim sov till fyra och jag kollade på idol. Mycket roligt. joakim säger att han också såg, eller lyssnade, men hans snarkningar säger något annat!

jag begav mig från Joakim till stockholm vid fem, jättesen och jätteseg. men joakim var, såklart,värre. hemma hos käre bror åt vi väldigt god mat och tittade på fotboll och myste. tills jag somnade in framför true blood. Som jag nu sett utan att somna idag...

vad händer nu då?

JO. Jag ska äta massa lussebullar när de är klara, sen ska jag väl hem någon gång idag, handla och mysa framför någon datoriserad film. som i nerladdad.

Imorgon blir det en himla massa skola, träning och gud vet vad. för det är en helt ny dag!

*LYRISK*

*MÅSTE VARA JULMUSIKEN*

nåväl.

farväl alla vackra själar, så syns vi snart!

Piss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar