tisdag 17 november 2009

God tisdag

Igår hände massvis med saker. Fick reda på att släkting ligger på sjukhus p.g.a influensan, jag gjorde någon mycket ledsen men det som hjälpte mig upp från detta var min klarade mattetenta och att mina kära vänner hjälpte mig med sina glada humör, chips och film. filmen, Låt den rätte komma in, var i och för sig skitdålig men det gör ingenting.

idag händer inte mycket. jag har ofantligt mycket att plugga eftersom jag nu har två tentor och två projektarbeten att lämna in på en månad. Jag ska senare idag göra en beteendestudie på grisar på lövsta och det ska bli jätteintressant.

Idag vill jag träna men vet inte riktigt hur jag ska prioritera, plugg eller träning. plugg är nog en vinnare men vi får se.

Jag vet inte vad jag känner just nu. ingenting är riktigt som det ska. nåväl, det blir säkert bättre snart. det blir det alltid.

chill i vip:en

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar