torsdag 30 juli 2009

Ålarensets sista såann

Nu har man jobbat sitt sista MFF pass på väldigt lång tid. Riktigt härligt pass, dock på dryga tio timmar av gubbbrölande och diverse öldrickande. Tål att nämnas att dagens Touffingsupportrar faktiskt hellre dricker tjajdricka såsom cider och RBVor. men de blev fan inte mindre fulla för det.

Obs, det går inte att skoja med poliser som det går att skoja med brölsupportrar.

Nu har jag sex fagra pass kvar på jubbet sen e det fest och uppsala för hela slanten! ska bli spännande och härligt.

och om folk sviker då, då jävlar.

Just nu sitter jag i rönneholmsvägens srbija och dricker belo vino.

imorgon ska jag tanta mig i stugan och på lördag ska jag på festfestfest. döskojät.

jag får inte skriva längre nu för vuk blir arg. men vi ses snart

Cao proliv

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar