tisdag 14 juli 2009

Le 14 Juillet

Just i detta nu sitter jag och faderen och ser på frankrikes vackra militära styrkor som drar upp hela vägen för champs Elysés i diverse toffsar och härligheter.

Idag vet jag inte om jag mår jättemycket bättre men kanske.

På torsdag verkar det som att jag ska ta mig iväg till tivoli i danmark! Hoppas jag mår bra då annars blir jag förbannad. två dagar kvar på jobbet nu sen har jag fyra dagars ledighet då jag ska hälsa på min uppenbarligen öroninflammerade bror och spela tvspel med honom, okej jag ska gå på två visningar av lägenheter också.

för övrigt så är jag jävligt trött på att vara sjuk och på att inte somna förrän tidigast 04.00 på nätterna.

Nu ska jag snart börja skriva mitt sista schema för Augusti och så småningom planera en avskedsfest för oss :)

allt för idag.

byebye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar