tisdag 21 juli 2009

jag, vuk och 10åringarna

Idag ska vi på bio förstår ni. Vi ska se Harry Potter. Den... elfte? Det ska bli skitkul, jag har ju alltid varit lite smygförälskad i honom.

Blev en liten hektisk helg uppe i norrland (stockholm och uppsala) (oh vad jag kommer sluta göra mig rolig över övre sverige när jag väl bor där) där jag och pojkvän införskaffade oss en lägenhet. Denne UTAN att bli berövade på 14000kronor dock. vilket ju är skönt. vi snabbhälsade på min bror och hans tjaj också vilket var mycket trevligt sen åkte vi ner igen!

Jag sitter just nu i det ljuva brummandet av en 1809tals dator som jag försöker tömma på information innan pappa får tag i den och städar undan den i mystiska gömmor. Väldigt trevliga bilder jag hittade där må jag säga. Lite taskigt facebookande? aldrig fel :) Jag flyttar ändå snart så eventuella mordhot kan skickas till nuvarande adress tack.

Och på tal om trollkarlar, så är det fest snart! jajjemänsan! för eftersom vi drar måste man ju ha en fest. en hejdundrande sådan! Och för dom som läser min blogg och inte har facebook (typ Palle) så är du också hjärtligt välkommen den 15 augusti klockan nitton noll noll. det ska bli sååå trevligt!

Jag har varit på tivoli också! med roskildefamiljen! det var också skitkul. hade förmodligen feber men 75cl ölen höll inte sig borta från mig för det. Och väl uppdruckna höll de inte sig borta från berg och dalbanor. skvalpi skvalpi. inget kräk dock. Och det är ju bra. Efter tivolit hade vi vuxenkväll och åt plockmat och drack rosé. Det var precis så skittrevligt som det låter.

Jag gillar att jag också börjat ge omdömen efter allt jag berättar. Jag kan inte bara nöja mig med att berätta saker och ting. Jag måste berätta om det var roligt eller tråkigt eller sorgligt.

Aja. trollkarlar ska vi väl alla bli en dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar