torsdag 16 juli 2009

Rövknullad i halsmandlarna

sorry mamma, men att bli lurad på fjorton tusen kronor kräver ett sådant uttalande. Halsmandlarna har egentligen inte mycket mer med saken att göra än att de värker för tillfället, övriga sjukdomssymptom som ohämmat snorfall, kallsvettsfeber och diverse organupphostning börjar nog avta. lite.

Imorgon blir det tivoli! Aj vad det ska åkas och has. Därför är det föga förståbart varför jag, klockan 01.52, sitter uppe och stirrar in i min vikbara. (de ve ess dator). det är ännu mindre förståbart varför jag under min, ska vi kalla det, individuella smärre ekonomiska kris handlar klänningar på Nelly.se för många pengar. men vad ska man göra. Och som de vise i 7th heaven idag sade: "det är som att hoppa ut ur ett flygplan, när man väl gjort det kan man inte ta tillbaka det". Nä, det krävs nog inte ett flyglanshopp för det, det finns nog inte mycket man kan göra ogjort men nåväl, flygplanshopp it is, och Matt kommer, lyckligtvis, ALDRIG att röka gräs.

Jag vet, jag vet, ni blev rädda.

Men han åkte faktiskt till kyrkan och sa faktiskt till Gud att han aldrig skulle röka på.

Mamma och pappa hamnade i bakgrunden i kyrkan och med tårar på kinderna omfamnade dem sitt ädla och ohöga barn.

Fantastisk serie.

...

Idag jobbade jag i 6 timmar vilket var väldigt okej. Jag har de senaste fem dagarna lyckats stoppa ner 1300kr dricks i fickan. Det ni. Nu har jag endast tre veckor kvar på Ölis. Skönt men sorgligt på samma gång.

Nä, nu får jag ge mig. Klockan har paserat två och jag slutade faktiskt halv tolv. Inte okej.

Hoppas mandlarna låter mig sova.

Godernatter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar