tisdag 14 december 2010

Oh no you di-d'nt!


Försöker läka mina näthinnor från sliskens filmvisning av djurporr.

Nåväl.

Igår var jag på universitetsgudstjänst i domkyrkan, Lucia till ära. Det var väldigt väldigt mysigt och fagra Ultunesare visade stiligt och prydligt upp sig. David var den ståtligaste och mest blickstille phanbäraren av dem alla. Simon läste från julevangeliet och fina, fina ceremonimästaren Elin gick längst fram med korset.

Nu är det tisdag, jag väntar på mitt spexmöte och ska sen ut och promenera.

Efter det ska jag hem och packa. Morgondagen består av skola, plugg och middag med spexkören klockan 18.00. Hur länge jag stannar där berör helt på hur mycket jag har kvar att packa. Torsdagen består av skola och sedan direkt iväg till tåget mot Stockholm och sen mitt älskade finaste Malmö.

Nu är det verkligen inte långt kvar, snart jul och allt!

häjhäj

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar