torsdag 2 december 2010

Min 22a Födelsedag

För 22 år sen var jag ny, helt tjock och ljuvlig. Nu är jag inte ny längre :)

Dagen började 00.00 i en badtunna på behagliga 38 grader när utomhusvärmen låg på minus 25 sådär. oerhört fint! jag fick en snökall staropramen i hand och 8 sjönsjungande människor omkring mig i tunnan som sjöng jag må hon leva, med 6 verser! Så himla fint! Innan dess hade hela spexkommitén ätit middag och myst som bara vi kan!

Idag vaknade jag hos Adam efter en fantastiskt mycket kallare natt än i den 38gradiga tunnan, familjens olika delar sjöng för mig och jag fick prata med moffis :)

Efter det gick jag hem till Daniel och åt frukost, kollade julkalendern och myste med djuren (inklusive Daniel då). Gick sedan ner en sväng till kåren, blev besjungen där och sen hem till karin.

Körmöte efter det, blev besjungen ytterligare en gång och har just svarat på inte mindre än 130 gratulationer på facebook.

Jag blir så fantastiskt glad av alla sånger och gratulationer! Och så mycket folk sen! TÄNK att alla dessa har tänkt på mig idag och ägnat en liten bit av sin tid för att skriva grattis till lilla mig. Jag känner mig bara så uppskattad och så himla glad! :)

Imorgon är det funkisfest på kåren och vi kommer vara snyggast! (bilder kommer efteråt!)

Ses snart!

/En euforisk 22-åring

Japp, den här bilden är precis lika awkward som den ser ut

2 kommentarer:

  1. Varför spelar den där Robert eller Edward eller vad han nu heter luft-quiddich (hur det nu stavas)?

    SvaraRadera
  2. luft och luft. jag tycker mest han ligger. tvåhändigt. maha

    SvaraRadera