fredag 17 december 2010

LYCKA

är att vara hemma.
mig veteligen säger en bild mer än tusen ord. Jag synar med att en gif säger mer än tusen bilder.

Nu till en finlåt: Sigur Ros – Hoppípolla

Fint.

Resan gick bra igår. Sånär som på 18 min back hela resan förutom på självaste centralen i Malmö där vi fick vänta i 25 min typ 200m bort från perrongen... auja.

Nu är jag hemma, mästermyst med kattn hela dagen. Kollat grotesco, pluggat lite, kollat på på spåret med mor och far och ätit ost. Aah! Hémah!

Imorgon ska vi äta jättemycket kalkon, för då ska jag och mamma firas och pappa ska förbereda en best (nox noxbestbestnoxnoxbest) som ska ligga i ugnen hur länge som helst och bli skitgod. Jag ska även se om jag kommer utanför dörren imorgon och inte ligger och är dödssjuk imorgon också. Skall således snart gå och lägga mig.

nattn

1 kommentar: