tisdag 26 januari 2010

Ö&B

tomtesmyg med tema paradis på ultuna


Efter skolat åkte jag, kejkejboth och ida pettersson halvtysken den andra till ö&B och shoppade loss! Eller jag shoppade loss... Allt från möbeltassar och disksvampar till förstaklassigt shampoo och balsam. gotta löve da Ö&B.





På kvällen åt jag mig två hypergrova mackor med kallrökt lax tillsammans med tillhörande lättcremefraicheräkröra (ja, nytt ord). smarrigt må jag säga.





Ida ska numera tvätta sin tvätt här i utbyte mot brödbakning. lätt värt.


jag tycker för övrigt mycket om gotländska.


"man faur inte pisse på miuren, kreke på miuren eller knulle på miuren"





idag blev jag lite kär i denna:


http://www.youtube.com/watch?v=sj0VnoZAGvE


den är söt.





imorgon är det liten skoldag med mycket plugg på eftermiddagen för att sedan bege sig till den omtalade afrodansen på kvällen. jättebra.





och på torsdagen är det förvisso mördar8-16dag men joakim kommer hem och på fredag är jag ledig och det ska bli himla kul att träffa min bror igen!

adios amigos can I see you another dayayayayayaya hehey aoaoaoao oohohoh ayayayaya ehay

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar