tisdag 12 januari 2010

konferens

haj.

idag lärde jag mig vad blast betyder.

med det sagt så gick vår klasskonferens väldigt bra tycker jag och idag avslutades 8-16 dagen med ett tvåtimmars spexpass.

när jag kom hem hade kära daniel lagat mat till oss! aaahhhrrgggghh..
problemet med att daniel kommer hit är att han tar med sig sin hund Laxi.

detta resulterar i att min katt fortfarandeär djupt skakad och inte lämnar min sida.

jag gillar visserligen att hon inte vill lämna mig.. jag känner makt.. maha.

nääe stackare. vi ska gå och lägga oss och läsa vår generella, organiska och biokemi. jag ska virvla in henne i ett täcke och låta henne purra sig själv till sömns. mig också förmodligen.

just det! i min nya säng numera :)


imorgon ska jag träna klockan 10.00. klockan 12.00 ska jag på SMKmöte och sen ska jag nog plugga!


ha det bra era okuvliga opaler.

1 kommentar: