måndag 25 januari 2010

I to the kea


Idag har vi kört "extreme homemakeover" efter mitt spexande mellan 10-14. sen åt soppa.


det var en bra dag.


dagen innan = lördag, var en mindre rolig dag. jag fick baksmaka på allt jag förtärde dagen innan. woo.


Jag säger det alltid och jag säger det igen. Hur kan man må bra efter en kårmiddag när det serveras, öl, vin OCH starksprit. omöjligt redan då. och efteråt. det ska vi inte tala om.


i vilket fall.


blämärken, nackspärr och blod senare, mår jag bra nu och nu tar det ett tag innan jag gör om det här. denna veckan ska jag träna och vara nyttig igen. Jag och sara har handlat massvis med fullkornspasta, lax, kycklingfileer och grönsaker.


Imorgon är det en sån 8-16dag där man måste plugga efter skolan också. jag undrar om jag hinner träna men jag ska försöka ta ett varv. bara för att komma igång och straffa mig själv lite (göra mig gott) för helgens bravader.


Jag måste ju dock, som vanligt, berätta hur otroligt roligt jag hade när vi alla kravlade omkring på dansgolvet, "lekte" skattjakt i snön och åkte världens bästa diskotaxi med världens högsta musik, strobljus och soffbaksäten.


men nu blir det kemi hela veckan, laborationer, reaktioner och uträkningar så det står härliga till!


Till helgen ska jag försöka locka hit min bror. för jag saknar honom. mycket.


ha det så bra så länge!



DU E SÅ SPECIELL OCH SÅ UNDERBAAAR

tänk om någon kunde sjunga så till mig också.

måtte jag bli kursledare på medborgarskolan när jag blir stor enbart därför.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar