tisdag 19 januari 2010

Hej Vårtermin MMX!






Kort och gott alltså.
Ja, idag var jag på spex och repeterade min roll. Det ska verkligen bli skitkul och alla är sjukt duktiga! tidigare idag hade jag kemiföreläsning, det ska väl bli en utmaning men hittills går det bra. Måste bara lära mig att läsa snabbt. 120s tills imorgon. woo.
Men jag glömde förstås inte göra det jag gör bäst: ha kul! Så jag tog mig några fina danssteg med Karin och Lovisa under GNs (gramofonnämnden) (ultunas dj) möte innan spexet.
Att träna och äta bättre går förvånansvärt bra! Och sen jag kom till uppsala har jag bara druckit alkohol en gång! lite stolt är jag allt!
På fredag är det kårfest, tomtesmyg, men på lördagen ska jag nog träna på dagen så jag hinner läsa kemi, ta det lugnt på kvällen och spexa på söndag morgon.
Det ska faktiskt bli riktigt skönt! (vilken karring!)
aja, nu sitter jag med mina nyupptejpade affischer snodda från ölkaféet som klistrar av sig gemensamt i takt till min spotify som spelar helt otippade och bortglömda låtar.
nu ska jag fortsätta nörda mig genom att klistra små färg post-its i hela kalendern, äta upp min is och sen lägga mig med min katt och läsa lite kemiska bindningar och reaktionsformler.
/Baizah poopah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar