måndag 14 december 2009

midnatt råder tyst det är i huset

här syns en nöjd bror i solglasögon.


sitter alldeles själv i toklägenhet när två snygga peeps har dragit till skolan. nej, mamma, jag ska visst då till skolan. vi börjar bara olika tider!





jag känner mig lite smått jättestressad inför de kommande dagarna. jag ska:



  1. jobba med det sista projektarbetet. inlämning 18:e kl.17.00

  2. plugga till min tenta den 18:e 08.00

  3. packa ihop lägenhet

  4. flytta med mats 17:e

  5. städa lägenhet 17:e

  6. tvätta sofföverdrag, mattor, kläder osv. 16:e 10.00

  7. möte med SMK -10 16:e 12.00

  8. 18:e 12.09 ÅKA HEM!


Så, lite stressad men det blir säkert bra i alla fall. tur att vi flyttade upp min, saras och joakims minijulafton till den 30/12 istället. hade fan inte gått annars.



nåja. nu ska jag fortsätta plugga innan det är dags för skolat!



puss och adjö!

1 kommentar:

  1. In the name of all that is pure and sacred!!!

    Varför gillar du att förnedra mig offentligt genom att lägga upp bilder av den här typen på the interwebs?! Först Eragon-bilden, sen detta?! Jag hoppas bara att du inte har den där bilden på mig där jag låtsas vara en jättebebis med mitt täcke som blöja...

    SvaraRadera