söndag 13 december 2009

en bakfull luciadvent

Amyman, Sinhead O'mackzor och Oskarita
God dag!


Idag är det luciiiiaaaa, och jag tittade inte på luciamorgon som jag hade lovat.

Anledningen till det är att jag serverade på luciabalen igår som sedan avslutades med sedvanlig eftersittning som sedan avslutades med kårdans.

I fredags var det en väldigt trevlig kväll också. det var uppdukat för att bli sjukt men det blev värre (bättre?). Att smk -10 och andra handplockade godingar skulle byta kläder med varandra i jämna kill-/tjejpar kunde ju inte bli mer än kul. men jag säger bara åh em ji. jag, joakim och spritjohan åkte till norrlands och gick ut i våra vackra munderingar. sen åt vi på max och åkte hem och torterade sara!

idag blir det kanske lite julklappar och förhoppningsvis plugg.

men, GLAD LUCIA!


julekram
5 dagar kvar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar