torsdag 3 december 2009

joakim i hotpants


Hej hopp!


igår fyllde jag år och det var världens bästa dag! jag blev hyllad av alla som jag tycker om och jag fick massa fint! Chips, dippor, proviva, spenat och ett singstar!!! Jag, Joakim och Sara åt trerätters med kallrökt lax till förrätt, oxfilé som tvåa och marängswiss som trea. alldeles... alldeles UNDERBART!


Idag har vi pluggat och simmat! och joakim hade mina väldigt tighta pumahotpants på sig a.k.a speedos. han var urläcker. men oj vad vi simmade! HAARLET.


Imorgon har vi husdjurstenta och sara stressar ihjäl sig. jag tror på mig själv och antar att jag klarar det. hoppas nu det är sant också. där uppe är dagens väder i Uppsala idag. alldeles skitvackert.


nu ska jag äta macka, kolla ullared och fortsätta med aveln, inhysningssystemen och foderstaterna.


grovhångel!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar