söndag 27 december 2009

Jul i Malmöt


Hej, här sitter jag med fast bestämd katt som inte vill sova någon annanstans än där jag sitter. Kvittar (uppenbarligen) vilken position.


Idag har jag reareashoppat. Mycket roligt. Igår hade vi mys med släkten. åt sjukt god ungtupp fylld med färs tillsammans med hasselbackspotatis, skysås, kastanjer och stekta calvadosäpplen.

helt obegripligt gott. innan maten fick vi, inte att förglömma två skitgoda laxförätter. aaaahhhggggghhhh


På juldagen hände inte så mycket på dagen. på kvällen, party med en högst misslyckad utgång. dock hade vi kul ändå.


Julafton var ju såklart bäst! Det räcker att säga så.


tyvärr är inte livet alltid lika bra. Min morfar fick en stroke i måndags. han mår relativt bra men jag vill att kära morfar ska må bättre än bra. Min lilla katt har fått något slags ryggskott och vrider sig med jämna mellanrum i smärta :(. Hon mår bättre nu dock.


Idag ska jag umgås lite med min bror och hans kompisar innan de åker till spanien imorgon. Och snart kommer mina små kycklingar Joakim och Sara till dirty south och sen är det NYÅRSAFTON! wohoo!


Nu ska jag umgås! Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar