tisdag 23 mars 2010

Sovmorgon

Idag vaknade jag, tidigt, tittade ut genom fönstret. Och storm. Snöstorm. Den 23 mars. Jag vaknade dessutom snorig, täppt och jävlig. Jag sov vidare.

Jag har inte skrivit på ett tag nu. Har berott på diverse händelser. Bland annat Alnarp med spexet. Vilken helg. Jag säger bara: The phaaantom of the opera is here, vi haa, vi haa spexat, mannen myten arne bergh, rynka på näsan och så vidare.

Alla har tentaperiod just nu. Inte jag. vilket är skönt. Nästa vecka reser jag hem, det ska bli riktigt skönt. det här var ju ett intressant inlägg, kände helt enkelt att en uppdatering var på sin plats.

Just det, igår blev jag halvblind också. fick en snöboll sulad i ansiktet, efter det fick jag ett rivjärn efter mig. Tur att man har bra vänner. Mamma, ta det lugnt, det var bara på skoj, men jag är ett rivjärn rikare i alla fall!

Ha det så bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar